جلالی از گل محمدی بله گرفت؟ بیرانوند نگران تراکتور! بی توجهی باشگاه پرسپولیس به اقدام غیر حرفه‌ای صادقی اوسمار خواستار توافق با دو بازیکن قبل از اتمام فصل مذاکرات نهایی ایجنت اوسمار با درویش نتیجه و ویدئو خلاصه بازی آرسنال و اورتون| برد بی فایده و توپچی‌های سرافکنده نتیجه و ویدئو خلاصه بازی منچسترسیتی و وستهم| جشن قهرمانی و سلطنت پپ گواردیولا پخش زنده بازی منچسترسیتی و وستهم در هفته آخر لیگ برتر انگلیس (یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین برنامه کامل تیم ملی ایران لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۲۴ پایان کار قدوس در برنتفورد + عکس نحوه خرید بلیت بازی نساجی و استقلال + قیمت و لینک خرید نحوه خرید بلیت بازی پرسپولیس و استقلال خوزستان + قیمت و لینک خرید همه منتظر جواب ستاره آلمانی بازگشت برهانی به استقلال مدافع پرسپولیسی علیه استقلال دو سهمیه المپیک برای تنیس‌روی‌میز ایران قطعی شد درویش موافق جذب علیپور پرسپولیس همچنان با هیات مدیره ناقص اوسمار برای تمدید چقدر دستمزد می‌خواهد؟ برنامه اوسمار مورد تایید اعضای هیات مدیره پرسپولیس
سرخط خبرها

خبرخوش برای استقلال| سیاوش یزدانی به دربی می‌رسد

  • کد خبر: ۴۰۰۳۶
  • ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
خبرخوش برای استقلال| سیاوش یزدانی به دربی می‌رسد
با وجود مصدومیت یزدانی در بازی با شاهین بوشهر، او به دربی می‌رسد‌.
گروه ورزش/شهرآرانیوز، بعد از مصدومیتی که درجریان بازی با شاهین شهرداری بوشهر برای سیاوش یزدانی به وجود آمد واین بازیکن از ناحیه عضله ساق پا احساس درد کرد، گفته شد که او هم ممکن است در بازی مهم چهارشنبه شب مقابل پرسپولیس غایب باشد، اما پزشکان استقلال بعد از بررسی‌های دقیق‌تر اعلام کردند که یزدانی به بازی با پرسپولیس می‌رسد.
 
این خبر باعث خرسندی فرهاد مجیدی شد چرا که بعد از اخراج محمد دانشگر و مصدومیتی که برای چشمی به وجود آمده سرمربی استقلال عملا دستش در بازی فوق حساس چهارشنبه شب از مدافع خالی می‌شد، اما حالا فرهاد می‌تواند همچون بازی با شاهین شهرداری از زوج غلامی-یزدانی در خط دفاع تیمش استفاده کند.
 
البته یزدانی نباید فشار زیادی به پایش وارد کند و باید تا چهارشنبه تمرینات نرم تری را در دستورکارش قرار دهد تا احتمالا دوباره دچار آسیب دیدگی نشود. به این ترتیب او درکنار عارف غلامی دو زوج خط میانی خواهند بود و وریا غفوری و هرویه میلیچ در پست‌های دفاع راست و دفاع چپ بازی خواهند کرد.
 
دربازی با شاهین سرمربی استقلال از آرش داجلیری در پست دفاع راست استفاده کرد، اما بعید است که دراین بازی باز هم رای به حضور داجلیری در این پست دهد وقطعا از وریا غفوری استفاده می‌کند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->